Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

29 Kasım 2010 Pazartesi

YAZMAK İSTİYORUM



 Hiç bir şey,
  Bilmiyordum,
  


Ama yazmak istiyordum,


 Yazmak istiyordum,
Tek malzemem yaşadıklarımdı,

Beni yazdım buraya,
Okumayın onu , işinize yaramaz,
Gelmeyin bu siteye
Yanlış anlamayın
Kovmuyorum sizi
Sadece korkuyorum
Zamanınızı heba etmekten


Beyhude bir çabaydı benim ki
Bir şey bilmiyordum çünki
Yazmak istiyordum ama
Yaşadıklarım vardı
Geride kalmış yığınların arasından
Ayıklanıp bulunacak
Bir kaç mutlu anlar
Başka hiç bir şeyim yoktu
Bir bilgim yoktu
Buraya yazacak
Kendimden başka
Hiç bir şeyim yoktu
İçim acıyordu,
Gözlerim seğiriyordu
Yalnızdım
Geçmişten kalma kelimeler
Beynimin ucuında
Asılıydı ,bekliyordu

Aşık olamıyordum
Aşk ben olamıyordu
Yaşama olan borcumdan
Yazmak istiyordum



Ruhumun derinlikleri kaynıyordu,

Yazmam gerekiyordu 
Konuşamıyordum,
Hiç bir şey bilmiyordum,
Kendimi yazdım buraya 
Çünkü bir şey bildiğim yoktu,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder