Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

29 Kasım 2010 Pazartesi

SEN ,ŞEHİR VE GİDİŞ



  
   Senin olsun,
   Gidiyorum,
   Sana sağır,dilsiz bir şehrin akşamlarını,
   Ve geçmişin ağdalı yaşanmışlığını,
   Bırakıyorum ,bu şehri ve seni,
   Şimdi hüzünlenir misin,sevinir misin ,
   Yüreğim kırık dökük,parça pinçik,
   Uzaklaşıyorum,
   Şehrin ve senin merkezinden,
   Benim için şehir sen demekti,
   Ve sen de şehir,
   Biriniz olmadan diğeriniz olamayacak kadar,
   Yalnızca birinizden cayamayacağım kadar,
   Gidiyorum,attığım her adımda bir hatıranın üzerine basarak,
   Gözlerim kapalı,sadece algılayarak
   Acele etsem iyi olacak,
   Birazdan gecenin hissiyatı,
   Ayaklarıma yapışacak,
   Martılar, şehrinde bensiz uçacak,
   Sabah gidişimin habercisi olacak,
   Telefonun bu sabah çalmayacak,
   Bu, içinde senin olduğun son şiir,
   Son şehir geçip gittiğim senden,
   Ayaklarım yakın semtlerine uğramayacak,
   Hesaplarını bozacak bir varlığım olmayacak,
   Olsun,
   Hayat bu,
   Belki de seni ve şehri,
   Daha mutlu yaşatacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder