Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

27 Kasım 2010 Cumartesi

AİLEM

  
    Bir gün,onların olmadığı bir dünyada,belki de yıllar yılı yaşamak zorunda kalabileceğim düşüncesi ,arada bir zihnime düşüverdiğinde,tüm vücudumda derin bir acı,titreme,ürperme,kasılma,korku,heyecan fırtınası,gerginlik,yalnızlık,endişe,tasa,keder,hüzün,baskı,şiddet,yenilmişlik,aldanmışlık,pişmanlık vesair melankoliye dair tüm negatif duygularım açığa çıkıveriyor ve kalbim yuvasından fırlayacakmış gibi çarpmaya başlıyor;adeta nefes alamaz bir halde onları görmeye,onlara sarılmaya,varlıklarını hissetmeye, karşı konulmaz bir istek ve ihtiyaç duyuyorum.

   Canımdan parça anneciğim,babacığım ve kardeşim.Sizi çok seviyorum.

   Bütün dualarımda YÜCE ALLAH (CELLE CELALÜHÜ) 'tan öldükten sonra ki sonsuz yaşamda onlarla birlikte cennette ,sonsuza kadar yaşayabilmeyi temenni ediyorum.

   Ölüme dair hiç bir isteğimin olmamasına karşın , eğer onlardan biri ,bir gün gidecekse şu yeryüzünden,benimde bu yolculuğa dahil olmayı isteyiveresim geliyor YÜCE ALLAH'TAN(CELLE ŞANÜHÜ)

   Ancak yaşamımızın onun takdiri olduğuna duyduğum inanç aynı zamanda ölümümüz içinde geçerli.

  Herşeyin hayırlısını dilemekle beraber eğer annem ve babam gideceklerse ,sanki benim de onlarla birlikte gitmem daha hayırlıymış gibi hissediyorum;elbette ki ALLAH'ın (CELLE ŞANÜHÜ) emri olan bu duruma ,şeksiz ve şüphesi teslim olarak ve boyun eğerek...

 RABBİMİZ!BİZE YAŞAMINDA ÖLÜMÜNDE HAYIRLISINI VER....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder