Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

14 Kasım 2010 Pazar

FARKLILIKLARA BAKIŞ


       Size yalan söylemek zorunda değilim,benim için fonksiyonel bir yönünüz yok.Arkamdan söyleyeceklerinizi duymayacağım.Hissettikleriniz umrumda bile değil.Bakışlarınızdan çıkardığım şey içinizdekileri ele veriyor.Ne kadar bakarsanız bakın,ben ne sizi ne de bakışlarınızı umursamayacağım ve aynen ,gördüğünüz şekilde,sizi rahatsız ettiğim gibi yolumda yürüyüp gideceğim.
      Bu arada sizi rahatsız etmek gibi bir gayem asla olamaz.Siz bu ifadelerle bakın diye de böyle davranıyor değilim.Bu tamamen size ait bir durum.Rahatsız olmak isteyen ve bunu beyninizde yaratan sizsiniz.Siz kimsiniz?
Belli ki birbirini oldukları gibi kabullenmeyen bir çevreden geliyorsunuz.İçinizde taşıdığınız bastırılmışlıklarınız var.Siz hiç bir zaman az önce bende gördüklerinizi sergileyemediniz ve beni gözlerimin içine bakarak taciz ettiniz.Bu tacizinizse sadece sizin içinizde bir sıklet yarattı.Bir baskı, bir sıkıntı hissettiniz.Bunun yansıması olarakta dudaklarınızı hafif büzdünüz,kaşlarınızı çattınız ve yanaklarınızı gerdiniz.Bense bunlardan en küçük bir etki duymadım.Yaptığımın yanlış olmadığını biliyorum.Kendilerini yalnızca yaptıklarıyla yargılayan ve bunu yaparken de çevrelerinde ki insanların gözlerini değil sözlerini muhatap alan bir çevreden geliyorum. Oysa bu bakışlarınızla kendinizi yıpratmak ,bastırılmışlarınıza bir yenisini eklemek yerine,medeni cesaret gösterip benimle konuşabilirdiniz. Uygun bir dil kullandığınız sürece sizi dinleyebilir,eleştirilerinize cevap verebilirdim,böylelikle birbirimizden bir şeyler öğrenmiş olabilirdik. Belki beni etkileyebilir ,yaptığım şeyin yanlış olduğuna ikna edebilirdiniz. Üstelik bundan mutlulukta duyabilirdim. Oysa şimdi ne mutluluk duyabiliyor ne de sizi yani bakışlarınızı umursayabiliyorum.Bu tavrınızla bu hisleri içimde siz ,bizzat kendiniz yaratıyorsunuz.Bana yaptığınız bu göz ve mimik hakaretleriyse beni böyle protest olmaya ve siz sanki yokmuşsunuz gibi davranmaya itiyor. Benim için hava hoş.Nasılsa sizden bir beklentim yok. Kafamın dikine göre davranmakta özgürüm.Beni özgür kıldığınız içinse ayrıca teşekkür ederim.Sizinde benden bir beklentiniz olamayacağına göre mimiklerinizin nedenini de anlayabilmiş değilim. Umarım umarsız davranışlarımla bunu anlatabilmişimdir ve umuyorum bu özgür ve kaygısız halim size bir ders olur,farklılıkları kabullenmeyi ya da farklılıklara saygı gösterip medenice tepkiler vermeyi bir nebze olsun öğrenirsiniz.Aksi halde yaşam sizin için sadece gerilimlerden,içe dönük gerginliklerden ve yalnızlaşmaktan ibaret olur.Bu ise hayatınıza mutluluk değil umutsuzluk getirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder