Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

8 Aralık 2010 Çarşamba

YUMURTA MODASI



     Ne yalan söyleyeyim,acıdım, kafasında parçalanan yumurtayı peçeteyle silmeye çalışırken gördüğüm Burhan Kuzu'ya.Aynı acımayı Başbakan'ın referandum sonuçları belli olur olmaz yaptığı ikinci balkon konuşmasında O'na dönüp "Burhan Bey, yeni anayasa için çalışmalara başla" talimatını verdiğinde yüzünde beliren ezik,çocuksu bir ifadeyi gördüğümde de yaşamıştım.

    Acınmak bizim siyasilerin makus bir talihi midir ?

   Kılıçdaroğlu'nun "yumurta atılmasını " şık bulmamasında da garip bir zavallılık yok mu?

    Siyasileri acınmaya muhtaç bir ülkenin de yurttaşı olmaktan utanmalı mıyım?

    Onlar niye utanmıyorlar , niye hala o utanç koltuklarında oturmayı sürdürüyorlar pek anlamadım ama sanırım Burhan Kuzu en azından bir daha ki yumurta eyleminde bu kadar temkinsiz yakalanmaz ..
  
    Geçmiş olsun Burhan Kuzu.

    Sen o yumurtayı hakettin mi bilemem ama inandığım bir şey var ki;Türkiye artık siyaset dediğiniz o şeyi oynayanlar olarak topunuzdan bıktı ,usandı...

   Bunu anlamanız için daha ne lazım size...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder