Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

24 Aralık 2010 Cuma

2011



     Bir yılın daha sonuna geliyoruz hızlı bir şekilde.Her sonda olduğu gibi içim biraz buruk...Yoo,aslında iyi bir yıl olmadı,sevmedim 2010'u..Alışkanlık iste,sevmediklerine bile alışabiliyor insan..

     2011'den umudum var.Güzel şeyler olacak...

    Seçimler olacak mesela ve AKP bilmem kaç oyla iktidar olacak üçüncü kez...

   PKK ateşkesi bitecek , bir kaç bombalı eylem yapıp sonra tekrar ateşkes ilan edecek. 2011'de belki Öcalan ölebilir ve böylece PKK sorunu farklı bir boyut kazanabilir.

   Trafik kazaları artarak sürmeye devam edecek, nerden biliyorum; her yıl olduğu gibi bu yıl da artan araba satışlarından...

    Ama 2011 Kemal Kılıçdaroğlu'na yaramayacak gibi geliyor bana ve O'nun için endişeleniyorum doğrusu.Pek kaldıramayacak  görünüyor,seçim kavgasını,  cılız bünyesi ağır yaralanacak sanki ...

    İşçi işçi kalmaya , çiftçi çiftçi kalmaya,makarna öğrenci evlerinin müdavimi olmaya devam edecek 2011'de.

    Dünya'nın bilmem nerelerinde silahlar patlamaya ,insanlar ölmeye devam edecek, doğal felaketler de artaracak...

     Filistin özgürleşemeyecek, Taliban bombacıları kafa kesmeyi sürdürecek, Usame yaklanamayacak ve Wikileaks Mossad işbirliği kanıtlanacak.

    Ben" nolcam" peki 2011'de...Bu beni hiç mi  hiç ilgilendirmiyor...Müslüman olarak kalacağıma,Allah (C.C) daha çok seveceğime, kulluk görevlerimi Yüce Allah'a (C.C) daha iyi sürdüreceğime inanıyorum. Elbette hatalarım,günahlarım da olacaktır ama Allah'ın (C.C) engin rahmetine sığınmaktan başka bir çıkar yol yok...Ki dünya üzerinde hangi yolda yürüdüğünün bir önemi olmaksızın , her hangi bir noktada ölüm gelip bizi bulacağına göre ; endişeye mahal yok...2011 ' de dünyalık bir sorunum olmayacak.. Yunus Emre'nin ifadesiyle " derdim dünya olmayacak ki dünya kadar derdim olsun.."

    Ama yine de umutluyum , gelecek yıl güzel şeyler olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder