Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

15 Aralık 2010 Çarşamba

HAYATA DAİR



     Hayat bazen karanlık bir odada Pink Floyd dinleyip hüzünlenmeye zorlayabilir seni.İçinden nedenini bilmediğin bir istek müziğin  sesini artırmanı sağlayabilir.Muhteşem tınılar yüreğine dokunurken unutmamalısın: Bu hüzün kendi içinde ince bir huzur barındırır ayrıca.

     Sokak lambasının ışığının yansıdığı pencerenin ,camının ıslak olduğunu görünce yaşadığın bu duygusallığın tanrı tarafından da desteklendiğini anlamak içinde ki huzuru artırabilir: Yağmur yağıyordur. Kimbilir ,kalkıp bir kahve yapmak isteyebilirsin kendine ve bir sigara yakmak.

    Düşünsene , şu içinde bulunduğun anın alternatiflerini. Sonsuz sayıda kötülüklerden birinin içinde bulunabilirdin.Klavyeye dokunacak parmakların olmayabilirdi.Bir çatışmanın ortasında ölmemeye uğraşıyor olabilirdin.En kötülerini düşün:Annen ,baban,kardeşin,yeğenin olmayabilirlerdi,birinin bile eksilmesi hayatı zindan etmeye yetmez miydi?

   Öyleyse derdin ne?

   Bilmiyorum,hiç hiç hiç bilmiyorum...Her şey bu kadar istediğim gibiyken, ve her şey bu kadar beni mutlu etmek için önümde dizili dururken bütün bu huzursuzluğun,depresyonun,melankolinin anlamını anlayamıyorum.Neden?Neden? Sevinçten havalara uçmam lazım..

   Mutlu olmam lazım benim...Sigarayı yıllanmış bir keş içtenliğiyle çekmemem lazım.

   Umutsuzluklar birikiyor içimde.Sonsuz sayıda ve içinde boğulacağım yeterlilikte...Bu umutsuzluklarla bitecek mi bu ömür..Teslim olacak mı bu ruh misyonunu gerçekleştirmeden?

   Ruhumun misyonu ne acaba?

   Bu soruya çok zaman önce bir arkadaşım :" Potansiyelini gerçekleştirmek " diye cevap vermişti.

   "Potansiyel ne ?" diye sormuştum soğuk bir ses tonuyla ,yüzüne bakmadan.

   Düşünmeden cevap verdi: "Dünyanın daha iyi bir yer olması için bir şey yapmak"

   Dünya benim için,bana göre değil dostum.

   "Günahkarsın,biliyorsun değil mi,bu günahların bedelini çok acı bir biçimde bu hayat bittikten sonra ödeyeceğinin farkındasın değil mi?" diyor içimde acıtıcı bir ses.Yüzüm ekşiyor şimdi ama karanlık ekşiyen yüzümü saklıyor,minnettarım ona,yani karanlığa....

    Biter bir gün.Ne bitmedi ki...Annem ,babam..Terk-i diyar ederler dünyayı.

   Daha büyük acıların sırası gelmedi henüz.Tadını mı çıkarmalıyım şimdi acaba henüz gelmemiş olan büyük  acıların, yoksa bu günün tadını çıkarttırmayan onlar mı?

   Bilmiyorum...

   Allah'ım nolur ,en gecinden ver annemin ve babamın acısını bana şayet vereceksen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder