Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

9 Aralık 2010 Perşembe

SİZİN İÇİN GELECEĞİM



    Siz şimdi bu yaptıklarınızın yanınıza kar kaldığını düşünüyorsunuz değil mi? Yapmadıklarınızdan kendinize bir sorumluluk biçmiyorsunuz... Tadını çıkarın..

    Biliyorum.Gördüm.Bu hayatın sizin küçük beyinlerinizde tasarladığınız kadar dar bir şablondan ibaret olmadığını...

    Gün gelecek, yaptıklarınızın ve yapmadıklarınızın karşılığını alacaksınız.

    Hava ses tellerimden yayılan kahredici dalgaları kulak kepçelerinizden içeriye taşırken cümlelerim beyninizde kalıcı hasarlar oluşturacak.

    Gözlerinizi kapamak bu gerçekten kurtulmanıza yetmeyecek.

    Korkmayın.Size sadece gerçekte ne olduğunuzu söyleyeceğim.Hiç görmediğiniz,görmekten kaçtığınız, gördüğünüzde darmadağın olacağınız ,içinizdeki silüeti size kelimelerimle göstereceğim.

    Mideniz fesada uğrayacak,bağırsaklarınız düğümlenecek,öd keseniz yarılacak...

   Sözlerimin gücüne şimdi inanmıyor olabilirsiniz,ama duyduğunuzda da inanamayacaksınız,bundan emin olun...

   Sizi bekleyen acıklı son gözlerinizin sönen feri olacak...

    O gün geldiğinde orada olacağım ve tüm bunlar olurken sizi seyredeceğim  ve buna tahammül göstereceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder