Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

8 Ocak 2010 Cuma

Şu Ana Münhasır Duygular

Her gün bir önce ki günden daha iyi olmak gerek diyor bir yazar...
Bu cümle zihnimde geniş yankı buluyor.Her gün bir önceki günden daha iyi nasıl olunabilir? Belki kısa bir süre için bunu başarmak mümkün...Ama bunu yıllara yaymak bence zor mesele...
Aslında bu gün burada politikayla ilgili bir şeyler konuşacaktım kendimle...Mesela Demokratik Açılım,Askeri Kozmik Odalar,ABD'nin Ortadoğu politikaları ya da dünden bir gün önce Afganistan'da CIA operasyonlarının beyin takımı olan yedi CIA ajanını öldüren Ürdünlü El Balawi...Ama tabi bilgisayar başına oturunca haleti ruhiyemin hiç politika konuşacak durumda olmadığını anlayıp işi duygularıma bıraktım..Sanırım duygusal olmak böyle bir şey...Yaşam sahasını duyguların yönetimine bırakmak ve hissiyatlarla hareket etmek...Aklı sevmemek...Akılla hareket etmenin bünyeye zor gelmesi...Örneğin şu an aklınız yetişmeniz gereken dersinizi size dikte ederken kalbiniz sahile inip şu güzelim kış güneşinin tadını çıkarmanızı talep ederse yani siz beyniniz ve kalbiniz arasında kalırsanız sanırım beyninizin söylediğini yapmak işkence gibi gelir...Tıpkı şu an benim içine düştüğüm durum gibi...Kalbim burada kal ve yaz diyorken beynim hayır kalk yapman gereken işleri yap diyor...Sanırım şimdilik beynimin sözlerini dinlemek akşama duygularımı dinlemeye daha çok fırsat bulabilmek için gerekli...O yüzden akşama belkide çok farklı konulardan bahis açacak ruh halinde olurum belki...bu da daha keyifli olabilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder