Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

31 Ocak 2010 Pazar

BAŞLIK BULAMADIM

    Epey zaman oldu yazmayalı.Bir kaç gün bile yazmamak konusunda epey olmaya yetti.Bu gün artık yazma güdülerim katlanılmaz bir hal alınca çok kısa olmak kaydıyla oturdum bilgisayarımın başına.
    Neden yazmaya ara verdiğim konusuna gelecek olursam ;nedeni basit.Seviyorum.Bu sevgi beni mutlu ediyor.Acı çekmiyor iken yazmak bana biraz anlamsız geliyor.Duygularımı ancak acıyorken kağıda aktarabiliyorum.
     Seviyorum dostlar.Hem de öylesine seviyorum ki....Sevilip sevilmediğimi merak etmiyorum.Kayıtsız ve şartsız bir sevmek bu.
     Muhteşem bir duygu...İlk kez yaşıyorum bunu.Daha doğrusu bir süredir yaşıyorum.
     Daha önce de sevmiştim ben.Şimdi düşününce  yanıldığımı anlıyorum.Aslında sevmemişim de sadece sevdiğimi zannetmişim.Belki de sevmeyi seviyordum ,sevdiğimi sandığım kişiyi değil.
     Önceden sevmem için en azından bir tane şartım vardı:Sevilmek.Kim sevilmediği birini sever ki?Bunun imkansız olduğunu zannederdim ama değilmiş..Gerçek sevgi olunca sevmek için sevilmeye ihtiyaç duyulmuyormuş.
       Kısacası yani sözün özü ben onu çok seviyorum.Ve bu sevgi karşılığında hiç bir şey beklemiyorum.Onun beni sevip sevmemesini de önemsemiyorum.Sadece seviyorum onu.
 

2 yorum:

  1. En üstteki fotoğrafa bittim yav :)
    Selamlar..

    YanıtlaSil
  2. merhaba..çok güzel bir resimdir o benim içinde...muhteşem bir duyguunun ifadesi gibi...

    YanıtlaSil