Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

9 Ocak 2010 Cumartesi

AH BENİM GÜZEL ODAM

Odam odam...Benim şirin,narin, güzel odam.Şu dünyanın binlerce sıkıntısından kaçıp içine sığındığım küçük dünyam.

Özellerim sende gizli.Kimselerin göremeyeceği hallerime şahitlik ettin.Sırlarımla dolusun adeta.Duvarların, anılarımın gölgeliği.

Farkında değildim arada bir kendimle konuşurken varlığının.Sesimi kimse duymuyor sanıyordum.Oysa sen yanıbaşımdaydın ve her şeyimi gözlüyordun.Bunu anlayabilmem için çokça düşünmem gerekti ama hepsine değdi nihayetinde.Şimdi sana borçlu olduğumu biliyorum.

Nelere şahit olmadın ki sen şu kısa yolculuğumuzda.Taşkınlıklarımın sana saygısızlık olabileceğini düşünmediğim için lütfen beni bağışla.Dedim ya varlığından habersizdim.Biz insanları bilirsin.Elimizdekileri ancak yere düşürdüğümüzde farkederiz.

Hele bazı zamanlar vardı hayatımda.Her şeyin ters yüz olduğu çileli anların zamanları.Üstüste sigara yakardım.Tavanın bu yüzden sarardı biliyorum.Sonra o dönemler seni permeperişan bırakıp gidişlerimi hatırlıyorum.Darmadağın...Utanıyorum şimdi yüzüne bakmaya.Ama bana kızmadığını görüyor, rahatlıyorum.Biliyorum senin bana olan kayıtsız ve şartsız sevgini.Senin gibilerin hayatımda ne kadar az olduğunu da biliyorum.

Ama şunu bil ki ;her ne kadar varlığının farkına yeni varmış olsamda ben de seni çok sevdim.Senden hiç sıkılmadım.Seni değiştirmek aklımın ucundan bile geçmedi .Varlığından hep saadet duydum.İçindeyken bana hep huzur verdin.Huzurum oldun ve sen bunu hayatımda en çok hakedenlerden biriydin ;belki de birincisiydin.

En kötü gelişlerimde bile senin kapın bana hiç kapalı olmadı.Şu koca dünya da hiç kimsesiz olduğumu düşünerek açtığımda kapını ,sen bana bağrını açtın ve şefkatinle beni kucakladın.Pencerenden içeriye aldığın gün ışınlarıyla umudumu hep ayakta tuttun.Arkamda durdun hep ve bundan rahatsızlık duymadın.

Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır diyorlar ya ben  artık buna inanmıyorum biliyormusun.Her başarısız erkeğin arkasında bir kadın vardır ama her başarısız erkeğe allah senin gibi bir oda nasip etsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder