Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

13 Ocak 2010 Çarşamba

:):):)

Bu paragrafın yalnızca ilk cümlesini okuyun.Bu cümleyi okumamanız gerekiyodu.Bunu da...Hâlâ okumaya devam ediyorsunuz.Size yalnızca ilk cümlesini okumanızı söylemiştim.Ama hâlâ okuyorsunuz.Sanırım paragrafın sonuna kadar okuyacaksınız.Meraktan olsa gerek.Ya bari bunu okumasaydınız.Paragrafın sonu geliyor hâlâ okuyorsunuz.İşte bitti...Size de birşey söylenmiyor



alıntıdır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder