Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

8 Ocak 2010 Cuma

SIKILMIYORUM HER GÜN BİLGİSAYARI AÇMAKTAN...

Dikkat ediyorum da eve girince ilk yaptığım iş odama gitmek.Odama girince ilk yaptığım iş bilgisayarımı açmak.Bilgisayarı açtıktan sonra ilk yaptığım iş Winamp'ı çalıştırmak.Winamp'ı çalıştırdıktan sonra ilk yaptığım iş bir şarkı açmak.Sonra hemen bir sigara yakmak.Bundan sonra yaptığım iş biraz zahmetli:Sigaranın son nefesi ile şarkının son saniyesini denk getirmek...İşin ilginç yanı bu zincirleme işi ben yıllardır yapıyorum.Ve dahada ilginci bu durum beni hiç rahatsız etmiyor.
Hiç sıkılmıyorum mesela.Her gün bunu yapmaya devam ediyorum.Üstelik her gün bunu yapacağımı da biliyorum.Mesela yarın ,ertesi gün yani evden çıkıp eve döndüğüm her gün...Ama sıkılmıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder