Ve Allah (C.C) buyurdu ki:

İMAN EDEREK SALİH AMEL İŞLEYENLERİN HATALARINI AND OLSUN Kİ ÖRTERİZ VE ONLARI YAPTIKLARI AMELLERDEN DAHA GÜZELİ İLE MÜKAFATLANDIRIRIZ. (Ankebut, 7)

GÜNÜN SÖZÜ

İNSANLARA MERHAMET ETMEYENE ALLAH (C.C)MERHAMET ETMEZ...
Hadis-i Şerif

DUR!BURADAN ÖTEDE RİSK VAR!!!

HOŞGELDİN...AMA BURADAN SONRASI SENİN İÇİN HOŞ OLMAYABİLİR...DİKKATLİ OL...
Ben bir miktar suydum,
Yatağımı arıyordum,
Bulacaktım ama;
İzin vermediler,
Kim mi?
Herkes...

25 Mart 2010 Perşembe

YES WE CAN


  Güzel düşler kuruyorum...Sıcacık hayaller...Ve kapılıyorum onların akıp gidişine...
   Mutsuz insanlar var dünyada biliyorum...Hepte olacaklarını tahmin ediyorum...Üzülüyorum bunun için...Ama yinede mutlu bir dünya için saf ,ölümsüz umutlar besliyorum içimde...
    Karanlık bir yeryüzü dilemeyiz hiç birimiz...Aydınlığa yelken açmak uğraşı içerisindeyiz...
    Mutlu olmaya ihtiyacımız var biliyorum.
    İhtiyacımız olan şey elimizde ,içimizde.
    Düşlediğimiz insanı yaratmak elimizde.
    Hüzün hayatın altedilemez güçlüğü değil..Hüzün bizim güçsüzlüğümüz.
    Engeller bizi altedecek güçte değil.Engelleri güçlü yapan bizleriz.
    Her şey beynimizin içinde küçücük bir alanda cereyan etmekte.
    Evet...Gerçekten..Yapabiliriz...Değişebiliriz...Değiştirebiliriz...
    Yes We can...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder